Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

Tuesday, March 24, 2009

ketam lagi...

21/3/09…malam tu ntah macamna la mybro bleh mimpi nk balik jb, setelah hampir 5bulan dia buat2 tak ingat yang ada family kat jb..padahal Singapore-jb dekat sangat…ni nak citer la malam tu after aku g mamam dengan hubby, tetiba bonda sms suh cal…dah la dat time hp aku n hubby lg xde airtime, jadi kitorang wat nanti2 je lah…ada la gak dalam 30minit baru cal back..heheh ingatkan ada apa2..hurmm..rupernya mybro dating ajak dinner..aku pun Tanya la hubby nak join x…hubby aku macm malu2 plak…aku ok je if hubby aku ada..malam tu kitorang g tempat biase kat ‘senibong’..n s usual la..aku dengan ketam…mybro orderla untuk aku melantak skali 3ekor…(untuk aku sorang je tu)hehehe.yang aku xbrapa gemar tu…mybro ni suka sangat dengan apa ni nama binatang siput…’siput gonggong’ cun-cun je dia order..banyak lak tu…untuk dia ngap n hubby aku pn layan skali…aku dah la xlayan binatang ni..heheh, dengan penuh selera dorang ngap..aku tengokan je..eeeiii..errm, mlam tu mybro bawa girl’ dia..ni if dikira2 dah yang ke6@7 orang yang dibawa untuk tunjuk kat bonda aku…dulu actually dah penah engaged’ tapi dah putus..ntah la bro aku ni..apa yang dia mahu pun aku xtau..hmmm....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...