Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

Thursday, March 12, 2009

Ketam...

>>>10/3 hubby aku gaji..yeyeah! hubby dah janji nak bawa aku mamam ketam..pas je hubby aku rest afta pulang duty aku pun siap2 la nk menuju ke tempat santapan..best sangat hheheh..kitorang g mamam kat 'sinibong je..>org jb mesti tau tempat ni kan..aku nak sangat mamam ketam yang kulit keras tu..apatu yang ada orang panggil 'ketam bangkang' hehehe..sampai je tempat dituju..kitorang pun pilih2 ketam yang nak dimasak 'black paper'..hmm..untuk aku sorang yang ngap kan...hubby aku xmakan sangat,jadi dia tukang 'crack je ketam tu..hmm..sedaap gak..harga pun ok...yang penting aku hepi pasal hubby aku layan aku mamam dat nite..hehehhe
jadi..sesapa yang tringin nak mamam ketam..kat atas air..n dapat pilih sendiri p la senibong ek..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...