Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

Tuesday, March 24, 2009

makeup & perempuan...

Makeup..perempuan..makeup..hurm, y ek??? Perlu ke kite s perempuan nak makeup2 ni…pada aku la kan..terpulang pada individu tu sendiri…tapi xkan la xmau touch up wvwn ckit2 ni ek…apala salahnya if makeup ckit2 kasi naek lagi seri muka tu ek…xyah tebal2 sangat asal la kan…lagipun cuba imagine if ada apa2 event kena join..macam ada dinner ke,majlis khawin ke oetc yang sewaktu dengannya, xkan nk biar muka kosong je kan..if


aku la..xkena gaya jadi nya..jadi kita perlu lah sesuaikan diri dengan keadaan..jangan la plak makeup macam nk main wayang opera udahla ya..hikhik…
ntahlah..aku ni pun baru nak try pakai makeup2 yang agak mahal' pasal lagi better effect n leh maintain lama ckit..hhehehe..walaupun harga untuk foundation je dah RM130..huh...tapi rasa pusa la..apatu kata orang..biar menang memakai' lagi1 if nk save budget..guna makeup elianto pun dah ok...(dulu aku perform time johor festive art, makeup pakai elianto)pasal color2 makeup tu pun best2 gak..n now elianto dah bleh beli online..leh survey harga2 kan..pasni aku nak try m.a.c / kryolan plak la..tapi kena lah simpan2 duit kan..pasal mahal...huhuuh

1 comment:

  1. sy lagi lah xtahu bermekap kerana hari2 hanya bermain dengan minyak dan segala jenis habuk n asap
    :"D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...