Followers

Sunday, April 17, 2011

aksi si manjaku ~princess danisha~

bila dah makin besar princess mama ni macam teletah plak..tp dis moment yang paling besh kan..bila anak2 kecil sudah panai membalas senyum..pandai nak mintak dokong, nak ajak bermain,nak tarik2 segala benda yg depan mata, mahukan diberi perhatian, pandai nak masuk mulut apa yang dipegang n etc...ni la aksi manjaku princess danisha yang slalu hiburkan hati mama..muaaaaaaaaaaaaaaaaaah~
alahai lidah tu..



nampak gaya mama kena beli baju baru lagi la ni..

dalam kreta pun boleh ya.


pandai nak explore muka mama yaa...





adussh...jari tu, semua nk masuk mulut yer"


tengok tu bila bawa jalan, berangan je..hhehe

pandai posing yer manja.

tarik kain buai pulak dah...bijak tul..




basah mittens tau..





ehhehe..alahai manja mama



tengok tu dah start "ber' raspberries"

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...