Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

Tuesday, April 12, 2011

+TAMBAH -KURANG

cepatnya masa berlalu..


sampai terkadang lupa makin berkurang sisa hidupku


sedangkan hari -hari kulalui makin bertambah dosa-dosaku.


terlalu banyak yg aku tinggalkan


terlalu sedikit yang aku amalkan


teramat banyak yang aku harapkan


sedangkan teramat sedikit yg aku kerjakan..


aku seorang hamba,


aku sering meminta-minta..


aku ingin keliling dunia


aku ingin miliki semuanya...


di atas sana DIA sang pencipta,


segala kuasa ada padanya..


aku yang masih lagi alpa dengan fatamporgana dunia..


sering mencari kesempatan yang ada..


semoga kesempatan masih ada,


harapkan esok masih ada..


tunjukkan aku jalan padanya..


kembali aku menjadi asalnya...


sources

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...